Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determinants of pro-environmental behavior among students
Kopecká, Lucie
Diplomová práce se zabývá determinanty pro-environmentálního chování studentů a absolventů českých vysokých škol. Podle mnoha vědců z celého světa musí lidstvo změnit své chování ve vztahu k životnímu prostředí, protože jinak může čelit katastrofálním následkům globálního oteplování. Ke změně klimatu značnou měrou přispívá právě nešetrné chování lidí k přírodě. Na základě výzku-mu determinantů pro-environmentálního chování by mělo být možné zjistit, jaké faktory pozitivně ovlivňují chování prospěšné pro životní prostředí. V konečném důsledku pak stanovit metody, které by mohly šetrné chování k přírodě podpořit. Primárním cílem diplomové práce je zjistit, jak vybrané determinanty ovlivňují pro-enviromentální chování studentů a absolventů českých vysokých škol. Na základě těchto zjištění pak vytvořit doporučení pro firmy, s cílem zvýšit pro-environmentální chování studentů a absolventů českých vysokých škol. Sekundárním cílem této práce je zjistit, zda podnikatelské aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firem ovlivňují rozhodování studentů při výběru zaměstnání a stanovit doporučení pro firmy. V této práci jsou nejprve objasněna teoretická východiska věnující se pro-environmentálnímu chování a jeho determinantům. Poznatky z této části jsou následně uplatněny v praktické části práce, která zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření s 232 validními respondenty. Cíl práce byl naplněn pomocí ověření sebedeterminační teorie a teorie sociálních interakcí ve vztahu k pro-environmentálnímu chování. Byla formulována doporučení pro firmy, která mají za cíl zvýšit pro-environmentální chování studentů a absolventů. V neposlední řadě bylo zjištěno, které oblasti a aktivity společenské odpovědnosti firem ovlivňují rozhodování zkoumaných subjektů při výběru zaměstnání. Tyto výsledky poskytly základ pro stanovení doporučení pro firmy, tak aby mohly zvýšit svou atraktivitu na trhu práce.
Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Strakošová, Eliška ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havlásek, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně vnímání značky zaměstnavatele. Následně bude proveden výzkum mezi studenty a absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji, kdy bude za cíl zjistit, jaké mají požadavky na svého potenciálního zaměstnavatele. Ve třetí, závěrečné části bude provedeno porovnání předchozích dvou dílčích částí. Výstupem bude návrh na zlepšení budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o.
Personální marketing
Stebilová, Veronika ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat nástroje personálního marketingu a analyzovat efektivitu jejich aplikace v interní podnikové praxi, na základě zjištěných ukazatelů pak poskytnout doporučení pro optimalizaci interních postupů ve vztahu k personálnímu marketingu. K vytvoření teoretické části byly použity výstupy z rešerše odborné literatury. Pro měření efektivity bylo využito dat získaných z dotazníkového šetření na specifické skupině, konkrétně zaměstnancích středního a nižšího managementu zkoumané společnosti.
Společenská odpovědnost firem jako jeden z faktorů atraktivity zaměstnavatele
Šumová, Veronika ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem společenské odpovědnosti firem, přičemž staví zejména na tzv. teorii stakeholders. Pojem společenské odpovědnosti firem vymezuje obecně a krátce se také věnuje aktivitám zacíleným zejména na externí stakeholders organizace. Jádrem této práce je však propojení společenské odpovědnosti firem s řízením lidských zdrojů, které se pak snaží popsat z několika různých důležitých hledisek a zkoumá nástroje propojující obě oblasti. Dále definuje zaměstnance jako stakeholders a popisuje přesahy společenské odpovědnosti firem do jednotlivých personálních činností organizace, které posléze konfrontuje s reálnými postoji studentů vysokých škol.
Emloyer branding mezinárodní firmy
Schäferová, Valerie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Goldmannová, Dagmar (oponent)
Konkurence na trhu práce se zintenzivňuje a situace bude pravděpodobně ještě horší, jelikož demografické trendy organizacím znemožňují náhradu kvalitních zaměstnanců jdoucích do důchodu. Mnoho společností se proto snaží přiostřit způsob vlastní prezentace potenciálním zaměstnancům a zavádí techniky brandingu do náboru zaměstnanců. Společnost, která chce svou značku efektivně využívat při "lovu" talentů, musí o kandidátech uvažovat jako o zákaznících. Je proto nezbytné určit, které atributy organizace jsou nejdůležitější pro určitý typ kandidátů a rozumět tomu, jak je nejlépe oslovit. Tato diplomová práce analyzuje aspirace belgických absolventů vysokých škol obchodního zaměření vzhledem k jejich prvnímu zaměstnání, analyzuje jejich vnímaní konkrétní firmy jako potenciálního zaměstnavatele a přináší konstruktivní i kreativní doporučení, jak zlepšit její pozici mezi konkurenty a získat status "employer of choice".
Personální marketing
Taubenhanslová, Marcela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce přibližuje význam personálního marketingu pro zaměstnavatele a jeho hlavní cíle a specifika v porovnání s "klasickým" marketingem. Úspěšné využívání personálního marketingu v podnikové praxi by se mělo opírat o znalost zájmů a očekávání jednotlivých skupin uchazečů na trhu práce. Cílem této diplomové práce je zejména identifikovat základní faktory získávání absolventů vysokých škol na českém trhu práce a prostřednictvím provedeného výzkumu mezi různými skupinami uchazečů na trhu práce zjistit případné odlišnosti v očekávání absolventů vysokých škol ve srovnání s ostatními účastníky trhu práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.